Jižní Moravě se představení regionu s influencery vyplatilo. Kampaň oslovila půl milionu lidí
Foto:
CCRJM
V rámci kampaně nazvané Nestůj, cestuj pozvala centrála na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy srdcařů, tedy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto regionu. Byli mezi nimi lokální výrobci, podnikatelé, tvůrci udržitelných hodnot i nositelé lidových tradic.
„Rozhodli jsme se vydat cestou v Evropě unikátního konceptu spolupráce destinačního managementu, cestovatelského startupu a influencerů. Kritériem jejich výběru byla témata, kterým se věnují, a to zejména udržitelnost v cestování i podnikání a gastronomie,“ sdělila zpravodajskému portálu BRŇAN ředitelka Centrály cestovního ruchu Jižní Morava Martina Grůzová.
Turisté totiž podle ní obecně primárně vyhledávají krásy přírody a konkrétní památky. „My jsme jim chtěli přiblížit příběhy lidí, kteří jižní Moravu utvářejí. Z celkových výsledků i jednotlivých ohlasů je patrné, že je to dobrá cesta,“ upřesnila Grůzová.
Jihomoravská turistická centrála proto oslovila influencerku Dewii, fotografa Jana Valečku a videomakera Tomáše Hubáčka. Z jejich víkendového pobytu v kraji pak vznikl atraktivní obsah pro sociální sítě, celkem 62 zveřejněných výstupů zasáhlo na 485 000 lidí a získalo 19 100 interakcí.
„Přesně tolik příznivců cestování, dobrého jídla a inspirativních fotek vidělo a reagovalo (prostřednictvím lajků, komentářů, uložení nebo sdílení) na některý z instagramových příspěvků těchto tří mladých tvůrců,“ doplnila ředitelka.
Tento úspěch se podle ní pozitivně odrazil také v hodnotě potenciální útraty lidí zasažených kampaní na sociálních sítíc), která v tomto případě činí bezmála jeden a čtvrt milionu korun, přičemž náklady nepřevýšily 120 tisíc korun.
„Spolupráce má vysokou hodnotu pro všechny zúčastněné strany. Influenceři vytváří hodnotný obsah pro své sociální sítě. Obsah je využitelný jak pro Jižní Moravu, tak pro Worldee. Celá tato „tripartita“ se pak vzájemně promuje na sociálních sítích,“ vysvětlil Tomáš Kadlec z cestovatelského portálu Worldee.
Navíc kampaňový obsah z Instagramu dále nabývá na hodnotě tím, že se dostane do aplikace Worldee jako ucelený itinerář, kde slouží jako každodenní inspirace více než 40 tisíc uživatelů.
„Jsem moc rád, že jsme tento inovativní koncept spolupráce mohli s jihomoravskou Centrálou cestovního ruchu odpilotovat a určitě bychom v tom rádi pokračovali,“ dodal Kadlec.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
- Vachova ulice v centru Brna se přes léto změní na …
- Třídenní tažení jezdců na koních a vojáků připomen…
- Psotka dostane větší pravomoci, říká nový majitel …
- Radní kraje podpoří opravu frézařských dílen na st…
- Vědci představili nový model melanomu pro analýzu …
- Nový spolek BND chce zviditelnit nezávislou divade…
- Sen o kapli v Nesvačilce na Brněnsku se splnil po …
- Dodávka se u Pohořelic čelně střetla s kamionem, s…
- Vejmelku čeká nebývalé léto, po MS v Praze se bude…
- Přepracovaný návrh územního plánu Brna odstranil p…
Přinášíme vám aktuální události z Brna a okolí. Přehledné zpravodajství, krimi, sport, kulturu a veřejné dění v Brně – denně pro vás vybíráme ty nejdůležitější zprávy z našeho města. Chybí vám tu něco? Napište nám.
copyright © 2022 Press Global s.r.o. ・ všechna práva vyhrazena・ created by hireus.club