Jižní Morava v létě propojí víno s architekturou a na podzim spustí Turistickou kartu
Foto:
CCRJM, David Mahovský. Pavel Daněk, Petra Vlková
Kampaň nazvanou Nestůj, cestuj doplní letos jihomoravská turistická centrála o další téma – Víno a architektura. Postupně představí místa, kde má turista jedinečnou příležitost nahlédnout do nitra moderních vinařských staveb a pochopit, jak se v nich víno vyrábí a jak architektura pozitivně ovlivňuje prožitek při jeho degustaci. Na podzim pak Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava spustí projekt Turistické karty. Zpravodajský portál BRŇAN o tom informovala ředitelka centrály Martina Grůzová.
Každý rok představují region z nového úhlu pohledu
„Každý rok se snažíme představit jižní Moravu z nového úhlu pohledu. Fenomén spojení moderní architektury s uměním výroby skvělých vín je na jihu Moravy v posledních letech opravdu velmi výrazný. Zároveň přibývá návštěvníků, kteří chtějí ochutnávku vína spojit s dalším zážitkem, a právě jim je určena letošní inspirace,“ upřesnila ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava Martina Grůzová.
Jižní Morava plná chutí
Kromě historických památek patří ke stálicím letošní sezóny i aktivity a projekty inspirované osobnostmi Napoleona, Muchy nebo Mendela. V rámci gastroturismu bude i letos pokračovat projekt Gourmet, @tastymoravia a nově přibude Festival plný chutí!
Novinkou bude Turistická karta
„Snažíme se o propojování témat gastronomie, tradic a neobjevených památek napříč celou destinací a marketingově budeme i nadále podporovat aktivity a akce jednotlivých destinačních managementů. Podzimní novinkou bude jihomoravská turistická karta, jejíž ambicí je mimo jiné prodloužit délku pobytu, získat vhled do způsobu cestování a výběru aktivit či získání dat pro další strategický rozvoj nabídky destinace,“ dodala Grůzová.
Hosté získají zážitky za lepší ceny
Turistická karta provede návštěvníky nejzajímavějšími místy, i těmi méně známými, která si zaslouží pozornost. Nabídne hostům množství zážitků za výhodnější ceny. Jižní Morava tak bude v celé své šíři příjemnou a otevřenou destinací pro široké spektrum cílových skupin. Rozmanitost nabídky v kombinaci s cenovou výhodností bude motivovat k opakované návštěvě jižní Moravy.
Kongresová i zdravotní turistika
„K celoročním aktivitám patří i letos intenzivní podpora kongresové turistiky, zviditelnění destinace v oblasti turistiky zdravotní a v neposlední řadě podpora eventových aktivit v regionu,“ doplnila výčet aktivit CCRJM její ředitelka Martina Grůzová.
- Vydáno dne:
-
- ,
- Autor:
- Ondřej Požár
- Brňan (RED), CCRJM
NEJČTENĚJŠÍ
Exkluzivně pro Brňana
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
- Vedrovice získaly cenu za komplexní proměnu krajin…
- Brno s krajem usilují o pravidelnou leteckou linku…
- Vědci: Rostliny uvažují jako architekti, aby si za…
- Město se vrátilo k záměru postavit magistrátní bud…
- Cirkulární dům s ReUse centrem a dílnami v Brně vy…
- Brno si nechalo vypracovat studii na úpravu území …
- Nevšední orloj v centru Brna slaví 15 let, vypadne…
- Skončila rekonstrukce brněnského krematoria téměř …
- Silničáři mají obavy, že od státu na opravy krajsk…
- Úterní 4. kolo extraligy nabídne duel neporažených…
Přinášíme vám aktuální události z Brna a okolí. Přehledné zpravodajství, krimi, sport, kulturu a veřejné dění v Brně – denně pro vás vybíráme ty nejdůležitější zprávy z našeho města. Chybí vám tu něco? Napište nám.