Veletrhy Go a Regiontour provází kampaň z cestovatelských zážitků

Veletrhy Brno spustily před veletrhy cestovního ruchu Go a Regiontour kampaň, která na fotografiích ukazuje reálné zážitky z cest místo "bezchybných pláží". 

  • Foto

    ilu, redakce

Snahou je šířit myšlenku, že vzpomínky a zážitky z cest mohou vytvářet i všední záležitosti. Lidé se mohou kampaně nazvané Vzácné maličkosti sami zúčastnit a fotografie svých zážitků posílat, doplnit je musí sloganem. Nejlépe vyhodnocená fotografie a slogan se stane součástí kampaně na veletrhy, které se uskuteční v příštím roce, řekla mluvčí cestovatelských veletrhů Karolína Křenková.

"Kampaň upozorňuje na to, že je jedno, zda lidé cestují po rodné zemi či do vzdálených zemí. Snaží se šířit myšlenku, že o nové příběhy, vzpomínky a zážitky z cest se mnohdy starají naprosto všední záležitosti," uvedla Křenková.

Fotografie v kampani zároveň mají pracovat s emocemi. "Letos lidé mohou vidět deset odlišných situací se všedními momenty a jsou jakousi inspirací pro ostatní, aby svůj zážitek odvyprávěli v jediné fotce," uvedla Křenková. Na fotce je například starší pár v autě se sloganem "Seš si jistá?" či pár hledící na hory s ohněm a kotlíkem v zádech se sloganem "Zaliješ mi kafe?".

Nahrát fotku lze na webové adrese www.vzacnemalickosti.cz, kde jsou pravidla a také galerie již zveřejněných fotografií. Kromě toho, že se fotka může stát součástí kampaně, mohou soutěžící vyhrát i další věci.

Veletrhy se uskuteční na brněnském výstavišti od 17. do 20. ledna.