Brněnský Motionlab vyvíjí videa, která vás osloví jménem
Foto:
czechinvest.org
Po prvním úspěšném roce firma přišla s další novinkou, nástrojem Personalizard, který ulehčuje komunikaci obchodním týmům při oslovování nových zákazníků. Zatímco platforma Motionlab generuje videa ve velkých objemech, kde mixování dat a videa probíhá automatizovaně, Personalizard umožňuje uživatelům jednoduché manuální vložení dat o konkrétním zákazníkovi a jejich rychlé sdílení.
Příběh Motionlabu se začal psát v brněnském studentském bytě. V roce 2015 založili Filip Koubek a Radek Pšurný firmu Motionhouse na tvorbu animovaných videí, která má na kontě například spolupráci s Avastem či Kiwi.com. Do povědomí Čechů se také zapsala video poselstvím „moje rouška chrání tebe, tvoje rouška chrání mě“, které obletělo svět a dostalo se do zpráv na CNN, BBC, Washington Post nebo The Guardian. Ke dvojici studentů se v roce 2018 připojil Jan Sekerka, a ještě týž rok společně rozjeli novou společnost s názvem Motionlab, která vyvinula stejnojmennou platformu. Ta video rozšiřuje právě o efekt personalizace.
Velký úspěch zaznamenal Motionlab už ve svých počátcích, kdy vytvářel videa pro zájemce o jednu z největších oborových akcí v České republice – Marketing festivalu. „V praxi to vypadalo tak, že všem potenciálním návštěvníkům přišel v předvečer konference e-mail s videem. To každého oslovilo jménem a vědělo například, kolikrát se daný návštěvník akce v minulosti zúčastnil a v jaké společnosti pracuje,“ říká jeden ze zakladatelů Filip Koubek.A výsledek? Téměř okamžitě se zvýšila návštěvnost webu a sociálních sítí, která byla největší za posledních šest let a s ní i úspěšnost celého Marketing festivalu, kterému dramaticky vzrostl prodej. „Spousta lidí si myslelo, že jsme video vytvořili přímo pro ně, a to je přesně naším cílem. Navázat dialog. Obecnou reklamu nemá nikdo rád. Ale počkejte si, co se stane, když mluví přímo k vám,“ dodává Koubek.
Již od samých počátků v roce 2018 chtěli zakladatelé firmy proniknout na zahraniční trh. Proto se v lednu 2019 zúčastnili tříměsíčního akceleračního programu agentury CzechInvest s názvem CzechAccelerator v New Yorku.
NEJČTENĚJŠÍ
Exkluzivně pro Brňana
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
- Zbrojovka vynulovala Příbram a odvezla si do Brna …
- Brno v reakci na loňský požár v Plotní zintenzivni…
- Ženy v Česku rodí často méně dětí, než by samy cht…
- NÚKIB: Analýzy jasně ukazují, že zdrojem kyberútok…
- Vachova ulice v centru Brna se přes léto změní na …
- Třídenní tažení jezdců na koních a vojáků připomen…
- Psotka dostane větší pravomoci, říká nový majitel …
- Radní kraje podpoří opravu frézařských dílen na st…
- Vědci představili nový model melanomu pro analýzu …
- Nový spolek BND chce zviditelnit nezávislou divade…
Přinášíme vám aktuální události z Brna a okolí. Přehledné zpravodajství, krimi, sport, kulturu a veřejné dění v Brně – denně pro vás vybíráme ty nejdůležitější zprávy z našeho města. Chybí vám tu něco? Napište nám.
copyright © 2022 Press Global s.r.o. ・ všechna práva vyhrazena・ created by hireus.club