Jihomoravský, Olomoucký, Zlínský a Moravskoslezský kraj vytvoří společného Pivního průvodce Moravy a Slezska. V úvodu týdne schválili připojení k tomuto propagačnímu projektu radní Jihomoravského kraje.Zpravodajský portál BRŇAN o tom informovala mluvčí kraje Monika Brindzáková.

Tato nová brožura bude mít za cíl představit velké i malé pivovary na území moravských krajů. „Cílem je prezentovat tradiční odvětví, které je z turistického hlediska velmi zajímavé pro domácí i zahraniční turisty. Každý kraj bude mít stejný prostor pro propagaci,“ uvedl náměstek jihomoravského hejtmana Petr Hýbler.

Brožura, která přijde na 200 tisíc korun, vznikne ještě letos. Následně bude prezentována na veletrzích cestovního ruchu doma i v zahraničí a poputuje též na vybraná zahraniční centra agentury CzechTourism.

Uvedené kraje zahájily spolupráci na společných propagačních materiálech a prezentacích již v roce 2005. V loňském roce vznikla brožura Morava a Slezsko (ne)tradiční, kterou administroval Jihomoravský kraj. „Přínos této spolupráce je především v komplexnosti poskytnutých informací o celém území Moravy a Slezska, kdy zejména u zahraničních turistů jsou kraje pod jejich rozlišovací úroveň. Společná propagace produktů, které přesahují území jednotlivých regionů, je pak efektivnější,“ dodal náměstek Hýbler.