Novou městskou třídu včetně tramvajové tratě navrhují autoři studie, kterou nechala zpracovat Kancelář architekta města Brna pro území pracovně nazvané Špitálka-Radlas. Leží východně od historického jádra a v současnosti jde o lokalitu s několika bývalými nebo dosluhujícími průmyslovými areály, velmi řídkou uliční sítí a minimem zeleně. Studie navrhuje městskou třídu propojující Cejl a Masnou, navrhovaná tramvajová trať má pokračovat k novému nádraží. Dopravně-urbanistický dokument poslouží jako podklad pro změnu územního plánu, podrobnější územní studii nebo investiční a majetkovou přípravu města. Zadáním studie, jejíž zpracování požadovalo město, bylo prověřit aktuálně navržená řešení a navrhnout úpravy, aby se lokalita mohla v následujících desetiletích proměnit ve funkční živou městskou čtvrť s kvalitní zástavbou. Území…
Novou městskou třídu včetně tramvajové tratě navrhují autoři studie, kterou nechala zpracovat Kancelář architekta města Brna pro území pracovně nazvané Špitálka-Radlas. Leží východně od historického jádra a v současnosti jde o lokalitu s několika bývalými nebo dosluhujícími průmyslovými areály, velmi řídkou uliční sítí a minimem zeleně. Studie navrhuje městskou třídu propojující Cejl a Masnou, navrhovaná tramvajová…¨