Dopravní podnik města Brna tak pokračuje v informační kampani s názvem #JezdiMHD a navazuje na její jarní etapu, v níž poukazoval na fakt, že cestovat vozy městské hromadné dopravy se v době neustálého růstu cen vyplatí.

Lékařka, sportovci, blogerka, ředitelé významných brněnských institucí či umělci. Městský dopravce oslovil známé Brňany, kteří využívají veřejnou dopravu, aby se stali tváří pokračující kampaně #JezdiMHD.

„Podtitul kampaně zní „Důvod se vždy najde“ a je tomu opravdu tak. Nemusíte MHD využívat několikrát za den, ale pokud jsou naše vozy alternativou k autu, motorce či kolu, budeme vždy rádi, když se s námi svezete,“ popsal zpravodajskému portálu BRŇAN generální ředitel brněnského dopravního podniku Miloš Havránek.

Kampaň vznikla v uplynulých třech měsících. Tváře osobností mohou cestující vidět na letácích, ale i ve videích. „Chtěl bych všem účastníkům poděkovat. Focení a natáčení se účastnili ve svém volném čase a bez nároku na honorář či jinou odměnu,“ dodal Havránek.

Rychlost, cena nebo taky pohodlnost. To jsou hlavní důvody, které v kampani jako pozitiva městské hromadné dopravy zaznívají.

„Máme točnu přímo u domu, je pro nás časově i logisticky mnohem jednodušší, když jedeme s dětmi do centra, nasednout do šaliny než se všichni balit do auta,“ prozradil dráhový cyklista Tomáš Bábek.

Městskou hromadnou dopravu také pravidelně využívá brněnský biskup Pavel Konzbul. „Veřejnou dopravou jezdím rád. Je to rychlejší, je to levnější, člověk se také dostane mezi lidi. Navíc můžete v tramvaji nebo trolejbuse zažít i nějaká překvapení,“ řekl Konzbul.

Mezi dalšími osobnostmi, které jsou tvářemi kampaně, najdete například moderátora Aleše Zbořila, lékařku Centra reprodukční medicíny Lenku Mekiňovou z Fakultní nemocnice v Brně, autorku blogu coolbrnoblog Michaelu Salačovou nebo písničkáře Pavla Čadka.

O jejich důvodech, proč městskou hromadnou dopravu využívají, si cestující přečtou hlavně v šalinách a dalších vozech dopravního podniku a taky na sociálních sítích dopravce.