Takový je titul absolutního vítěze populárního projektu Amazing Places, který v Česku a na Slovensku mapuje obdivuhodné hotely, penziony či chalupy a například na Facebooku má v tuto chvíli bezmála 190 tisíc sledujících uživatelů.
Členové pořadatelského týmu v hodnocení zohledňovali nápad, realizaci, atmosféru, přístup personálu k hostům i poměr cena/výkon. „Brněnský hotel Anybody zvítězil díky unikátnímu konceptu, který jinde v Česku, a nejspíš ani na světě, neexistuje,“ uvedl Petr Kotík, zakladatel projektu Amazing Places, jehož cílem je inspirovat Čechy k cestování v tuzemsku a výběrem kultivovat tuzemské prostředí hospitality.
Hotel Anybody je umístěn v prostorách památkově chráněného paláce na brněnském Zelném trhu a nabízí deset pokojů. Každý pokoj je unikátní svým vybavením a ztvárněním, jemuž byl předlohou vždy jeden film z období 60. let minulého století.
Hosté se tak převtělují do postav inspirovaných ikonickými snímky, jakými jsou například Zvětšenina, Poslední tango v Paříži, Muž z Acapulca, Snídaně u Tiffanyho nebo James Bond: Goldfinger. Slouží jim k tomu funkční rekvizity, audio scénáře namluvené herci z Národního divadla Brno, kostýmy a další gamifikační prvky. Celá „hra“ v pokoji je designována primárně pro partnerské páry.
„Nosným pilířem návštěvy hotelu se tím pádem stává interakce mezi ubytovanou dvojicí. Nepřímo tak hosty ponoukáme, aby čas v hotelu trávili spolu, intenzivně, a třeba se i dostali do nevšedních či neznámých situací,“ říká spolumajitel hotelu a hlavní autor konceptu Adam Vodička.
Anybody funguje od začátku tohoto roku, na jeho tvorbě pracoval 15členný tým kreativců čítající například scénáristu, scénografa, psychology, vývojáře i gaming expertku. K provozu hotel využívá moderní technologie. Hosté se ubytovávají zadáním údajů u venkovního on-line kiosku. Herní scénář (dostupný v české nebo anglické verzi), stejně jako hudbu či intenzitu a barevnost osvětlení pokoje, ovládají tabletem.