Odborníci ocenili destinační značku #brnotruestory

Na konci roku 2017 navrhlo město Brno novou destinační značku #brnotruestory. Kampaň s touto značkou probíhala v průběhu celého loňského roku v online prostoru i tištěných médiích.

  • Foto

    MMB

Brněnská destinační značka byla nyní odborníky oceněna druhým místem v soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii 'Nejlepší jednotná kampaň'.

Soutěž letos podvanácté vyhlásil Odborný portál pro cestovní ruch C.O.T v rámci veletrhů Go a Regiontour.  

„Cílem kampaně bylo nejen zvýšit povědomí o destinační značce, ale také ukázat pestrost zážitků na základě autentických příběhů. A to různými pohledy a způsoby, které jsou přizpůsobeny konkrétním online kanálům, a především konkrétním zemím. Brno se prezentovalo image fotografiemi, na kterých si lidé užívají města. Tyto scenérie jsou doplněny brněnskými památkami v pozadí,“ uvedla vedoucí Kanceláře marketingu a zahraničních vztahů MMB Barbora Podhrázská.

Součástí kampaně byly také zábavné gify, které v sobě nesou hodnoty města, a patnáctivteřinová videa, která představují Brno takové, jaké opravdu je. Svůj pohled na město představili také expati, kteří zde žijí. 

Kampaň měla za cíl uceleně ukázat pestrost zážitků a navnadit potenciální návštěvníky města, aby přijeli zažít a ochutnat Brno na vlastní kůži. Město k tomu využilo i krátké spoty ukazující nejen proslulou brněnskou zmrzlinu a bary, ale také sebeironizující humor. Spoty lákaly turisty zhruba v jedenácti zemích světa včetně USA, Taiwanu a Česka.

Celá kampaň je stále dostupná na webu https://www.gotobrno.cz/truestory. Do budoucna město plánuje se značkou #brnotruestory pokračovat. Zaměří se na rozšíření videoobsahu. Ten bude následně cílit do vybraných států či konkrétních měst. 

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. K prestiži ankety přispívá kromě partnerství profesních svazů a dalších institucí také fakt, že každá soutěžní kategorie je hodnocena vlastní porotou složenou nejen ze zástupců pořádajících společností, ale především z odborníků na danou problematiku.