Vozy jsou nízkopodlažní, vybavené klimatizací a umožňují i samostatnou jízdu bez trolejového vedení. Jedná se o první parciální trolejbusy ve vozovém parku DPMB.  Tento trolejbus je vybaven bateriemi pro samostatnou jízdu bez trolejového vedení. Plně nabité baterie umožňují nezávislou jízdu v řádech až několika desítek kilometrů. „Dopravní podnik města Brna pořídí celkem deset kusů těchto vozů. První dorazil v pondělí, další v úterý a poslední očekáváme dnes. Dodávka dalších vozů je v plánu průběžně do konce srpna,“ řekl generální ředitel DPMB Miloš Havránek.

 V brněnských podmínkách budou nové trolejbusy nasazovány především na opravované úseky trolejbusových linek, kde by bylo nutné trolejbusy nahrazovat náhradní autobusovou dopravou. Taková příležitost nastane v nejbližší době na lince 32 při opravě ulice Chodská.

Brněnská trolejbusová síť patří k nejrozsáhlejším v České republice. Její celková délka přesahuje 54 kilometrů. Na třináct trolejbusových linek je denně nasazeno okolo 110 vozů.