BrnoCop odzbrojil odbornou porotu, v silné konkurenci se stal nejlepším webem a stříbrným videem
Foto:
MP Brno
Hrdinové animovaného náborového klipu BrnoCop si v silné konkurenci bank, oděvních řetězců či nadnárodních gigantů vydobyli prvenství mezi kariérními weby a druhé místo za nejlepší české náborové video.
V kategorii Kariérní stránky roku soutěže Recruitment Academy Awards musel BrnoCop zdolat šestatřicet soupeřů. Předčil tedy skvělé internetové prezentace firem jako McDonald’s, Marks & Spencer, Škoda Auto nebo Starbucks.
„Celý ten nápad je úžasně originální. Spoustu lidí vrátil do časů, kdy hráli počítačové hry, a microsite i provedení klipu je fantastické. Video nás uchvátilo svým vtipem, webová stránka vedle toho měla všechny klíčové atributy, které má ideální náborový web mít. Má obrovský potenciál zaujmout, je zábavná a kreativně uchopená,“ řekl za pořadatele Blake Wittman, evropský obchodní ředitel společnosti GoodCall.
NEJČTENĚJŠÍ
Exkluzivně pro Brňana
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
- Hokejisty vedoucí Sparty čeká bitva na ledě Komety…
- Epidemie žloutenky v Jihomoravském kraji sílí, nej…
- Počet cestujících mezi Brnem a Zastávkou narostl p…
- Humor místo hrůzy nabídne nová inscenace Drákuly v…
- Onkologický ústav v Brně otevřel pracoviště pro ra…
- Změna jízdní řádů na jižní Moravě přinese cestujíc…
- Teplárny Brno od ledna nezvýší cenu tepla navzdory…
- Soud v Brně uložil Švachulovi z kauzy Stoka vězení…
- Brno plánuje obnovu lesoparku Akátky, který ovlivn…
- Na brněnských vánočních trzích jsou nejlepší kelím…
Přinášíme vám aktuální události z Brna a okolí. Přehledné zpravodajství, krimi, sport, kulturu a veřejné dění v Brně – denně pro vás vybíráme ty nejdůležitější zprávy z našeho města. Chybí vám tu něco? Napište nám.
