BrnoCop odzbrojil odbornou porotu, v silné konkurenci se stal nejlepším webem a stříbrným videem
Foto:
MP Brno
Hrdinové animovaného náborového klipu BrnoCop si v silné konkurenci bank, oděvních řetězců či nadnárodních gigantů vydobyli prvenství mezi kariérními weby a druhé místo za nejlepší české náborové video.
V kategorii Kariérní stránky roku soutěže Recruitment Academy Awards musel BrnoCop zdolat šestatřicet soupeřů. Předčil tedy skvělé internetové prezentace firem jako McDonald’s, Marks & Spencer, Škoda Auto nebo Starbucks.
„Celý ten nápad je úžasně originální. Spoustu lidí vrátil do časů, kdy hráli počítačové hry, a microsite i provedení klipu je fantastické. Video nás uchvátilo svým vtipem, webová stránka vedle toho měla všechny klíčové atributy, které má ideální náborový web mít. Má obrovský potenciál zaujmout, je zábavná a kreativně uchopená,“ řekl za pořadatele Blake Wittman, evropský obchodní ředitel společnosti GoodCall.
NEJČTENĚJŠÍ
Exkluzivně pro Brňana
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
- V asijské tržnici v Brně dali veterináři zlikvidov…
- Nová česká videohra z prostředí brněnského metra v…
- SAKO Brno opraví nevyhovující sběrná střediska, ch…
- Nevydaný oběd ze školy v části Brno-sever dostanou…
- Projekt Nebýt na to sama začal díky participativní…
- Analýza keramiky odhalila podrobnosti o jídelníčku…
- Brno a Hradec Králové čeká v hokejové Lize mistrů …
- V Brně plánují na příští rok přestavbu vozovny a s…
- V brněnských Kohoutovicích obnoví na vrcholu panel…
- Kvůli stavbě okružní křižovatky v Židlochovicích n…
Přinášíme vám aktuální události z Brna a okolí. Přehledné zpravodajství, krimi, sport, kulturu a veřejné dění v Brně – denně pro vás vybíráme ty nejdůležitější zprávy z našeho města. Chybí vám tu něco? Napište nám.