BrnoCop odzbrojil odbornou porotu, v silné konkurenci se stal nejlepším webem a stříbrným videem
Foto:
MP Brno
Hrdinové animovaného náborového klipu BrnoCop si v silné konkurenci bank, oděvních řetězců či nadnárodních gigantů vydobyli prvenství mezi kariérními weby a druhé místo za nejlepší české náborové video.
V kategorii Kariérní stránky roku soutěže Recruitment Academy Awards musel BrnoCop zdolat šestatřicet soupeřů. Předčil tedy skvělé internetové prezentace firem jako McDonald’s, Marks & Spencer, Škoda Auto nebo Starbucks.
„Celý ten nápad je úžasně originální. Spoustu lidí vrátil do časů, kdy hráli počítačové hry, a microsite i provedení klipu je fantastické. Video nás uchvátilo svým vtipem, webová stránka vedle toho měla všechny klíčové atributy, které má ideální náborový web mít. Má obrovský potenciál zaujmout, je zábavná a kreativně uchopená,“ řekl za pořadatele Blake Wittman, evropský obchodní ředitel společnosti GoodCall.
NEJČTENĚJŠÍ
Exkluzivně pro Brňana
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
- Nový vlakový jízdní řád přináší více spojů do Pols…
- Nová vyhláška o pyrotechnice silvestrovské ohňostr…
- Cats Brno se vrací do softballové Extraligy žen
- Na trati mezi Brnem a Přerovem bude od neděle pokr…
- Jeskyně Moravského krasu právě otevírají své nepří…
- Na jihu Moravy se dá o víkendu lyžovat jen na Břec…
- Policie začne prověřovat nesrovnalosti v počítání …
- MŽP: Prvních 35 tun nelegálního odpadu se z Brna z…
- NSS: Firmy z Agrofertu neměly kvůli Babišovu střet…
- Vedení ANO vyloučilo brněnské zastupitele, kteří n…
Přinášíme vám aktuální události z Brna a okolí. Přehledné zpravodajství, krimi, sport, kulturu a veřejné dění v Brně – denně pro vás vybíráme ty nejdůležitější zprávy z našeho města. Chybí vám tu něco? Napište nám.
