Řada podnikatelů má velmi omezené možnosti prodeje svých produktů a poskytování služeb. Místní akční skupina (MAS) Slavkovské bojiště se rozhodla zřídit web slavkovsketrziste.cz, kde soustřeďuje nabídky regionálních podnikatelů a dále je propaguje. Zpravodajský portál BRŇAN o tom informoval předseda akční skupiny Jan Grolich.
MAS Slavkovské bojiště vedle obcí a neziskovek sdružuje i podnikatele. Ti se na manažery začali obracet s prosbou o jakoukoli pomoc, protože mají velmi omezené možnosti prodeje svých produktů a poskytování svých služeb. „Manažerky přišly s výborným nápadem, že shromáždí co nejvíce nabídek od podnikatelů z regionu. Ty dají na společný web, aby se lidé dozvěděli, kde a jak mohou podpořit regionální podnikatele a tím jim pomoci. Vedle Slavskovského bojiště chceme, aby lidé co nejdříve znali a používali i slavkovské tržiště,“ řekl Grolich.
Původně měl být projekt zaměřený zejména na malé producenty jako je výroba sýrů, malé pivovary apod. Ukázalo se, že o projekt mají zájem i restaurace, které dnes bojují o přežití. „V dnešní době uvítáme jakoukoli propagaci našich služeb jak výdej z okénka, tak rozvoz obědů a pizzy.“ uvádí majitel restaurace U Zbojníka v Mokré-Horákov, Lukáš Lazarčík, který nabídku prezentace využil jako jeden z prvních.
Webové tržiště je spuštěno od pondělí 20. dubna. Pracovníci MAS stále oslovují nové subjekty a nabízejí podnikatelům prezentaci zcela zdarma. „Rozeslali jsme nabídku i všem našim starostům, aby předali nabídku podnikatelům ze svých obcí, protože oni nejlépe vědí, kterým podnikatelům by nabídka mohla pomoci.“ uzavřel Grolich.
Zájemci z regionu Slavkovska, Šlapanicka a Bučovicka se mohou ozvat na tomanova@slavkovskebojiste.cz a poslat svoji nabídku ke zveřejnění.