Dornych se uzavřel v noci na dnešek, v neděli po něm také projela po 117 letech poslední tramvaj. Uzavírka Dornychu a následně Plotní, kam se přesunou koleje, potrvá dva a půl roku.

Situace v dopravě nebyla příliš komplikovaná i proto, že pro příjezd od jihu slouží zatím více Plotní než Dornych, která je zatím volně průjezdná. Až se zde budou pokládat koleje, má už být z Dornychu čtyřpruhová autostráda a z Plotní klidná ulice s tramvajovou dopravou, která obslouží autobusové nádraží po více než 40 letech od jeho zprovoznění.

Tramvaje linky 12 nyní končí ve smyčce Zvonařka, která v době stavby zmizí, a do Komárova lidi vozí náhradí autobus linky x12 z Úzké ulice a také několik dalších pravidelných autobusových linek, které jezdí tímto směrem. "Na místě je 31 informátorů, nicméně lidé mají informace a přestupují v uzlu Úzká, jak jsme jim doporučovali. Autobusy měly zpoždění nejvýše do tří minut," řekla mluvčí dopravního podniku Barbora Lukšová.

Se začátkem stavební sezony se opět zkomplikují cesty řidičů po Brně i na jiných místech. Již od loňska je uzavřená Valchařská ulice a část Francouzské, v centru je omezený průjezd Kolištěm. V dubnu či květnu má začít dlouhodobá uzavírka Údolní od křižovatky s Úvozem na Kraví horu, zhruba v polovině roku se začne stavět velký městský okruh v úseku Žabovřeská. Až na říjen je nyní odsunuta oprava Zábrdovické ulice včetně mostu přes Svitavu.Po 117 letech projela po Dornychu poslední tramvaj. Koleje se přesunou do Plotní.