Veletrhy Brno budou intenzivněji spolupracovat s vládní agenturou CzechTrade na propagaci mezinárodních veletržních akcí v zahraničí. Brněnská společnost tak chce oslovit další potenciální klienty a vystavovatele. Jedním z klíčových témat spolupráce bude rozvoj strategického tématu chytrých měst, kterému se bude věnovat červnový veletrh Urbis. V tiskové zprávě to uvedl mluvčí Veletrhů Michal Svoboda.

Připraví cesty výstavářů do zahraničí

Úkolem státní agentury na podporu exportu a jejích zahraničních zastoupení bude připravovat cesty zástupců Veletrhů Brno za zahraničními partnery. Bude se také podílet na získávání nových klientů.

Vládní agentura bude pro firmu přínosem, uvedl Kubata

„CzechTrade nám může být přínosem a podporou především při našich zahraničních aktivitách a my jí naopak při prezentacích jejích služeb a dalších aktivit,“ uvedl generální ředitele Veletrhů Brno Jan Kubata.

Tržby BVV činily předloni 740 milionů korun

Veletrhy Brno jsou akciovou společností, kterou vlastní Brno a jsou největší českou veletržní firmou. Provozují areál brněnského výstaviště, na němž pořádají řadu veletrhů s mezinárodní účastí. Největší je strojírenský veletrh a také veletrh zemědělské techniky Techagro. Předloňské tržby činily 740 milionů korun, loňský rok byl první bez covidových omezení.