Kampaň zaměřenou na finanční gramotnost středoškoláků spouští krajská příspěvková organizace Vzdělávací institut pro Moravu (VIM). Součástí je komunikace v ulicích i na sociálních sítích. Jedním z výstupů je také doporučení ke stažení aplikace Nekrachni, která pomáhá sledovat výdaje, plánovat rozpočet a chápat principy finančního zdraví. Kampaň reaguje na zjištění kraje, z kterého plyne, že mnoho středoškoláků má v této oblasti omezené znalosti. V tiskové zprávě to dnes uvedl radní Karel Jurka (ODS). „Pokud chceme, aby byli mladí lidé schopni podnikat, odpovědně hospodařit a plánovat svoji budoucnost, musíme s tím něco dělat,“ uvedl Jurka. Ředitelka VIM Leona Sapíková považuje za zásadní, aby se téma finanční gramotnosti dostalo do škol a k…
Kampaň zaměřenou na finanční gramotnost středoškoláků spouští krajská příspěvková organizace Vzdělávací institut pro Moravu (VIM). Součástí je komunikace v ulicích i na sociálních sítích. Jedním z výstupů je také doporučení ke stažení aplikace Nekrachni, která pomáhá sledovat výdaje, plánovat rozpočet a chápat principy finančního zdraví. Kampaň reaguje na zjištění kraje, z kterého plyne, že mnoho…¨